If you register, you can do a lot more. And become an active part of our growing community. You'll have access to hidden forums, and enjoy the ability of replying and starting conversations.

New Build P2

الموضوع في 'Steam Traction' بواسطة Ralph, بتاريخ ‏2 إبريل 2010.

  1. Lezzloco

    Lezzloco New Member

    إنضم إلينا في:
    ‏21 جوان 2015
    المشاركات:
    13
    عدد المعجبين:
    1
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Coventry
    Heritage Railway Volunteer:
    No I do not currently volunteer
    It's strange that this thread goes quiet, although there has been so much done already.

    No news is good news ?
     
  2. mdewell

    mdewell Well-Known Member Friend

    إنضم إلينا في:
    ‏23 مارس 2005
    المشاركات:
    2,197
    عدد المعجبين:
    3,506
    الوظيفة:
    UK & Ireland Heritage Railways Webmaster
    مكان الإقامة:
    Ruabon, Wrexham
    Heritage Railway Volunteer:
    Yes I am an active volunteer
    Well it's a radical idea, but . . . you could try the source of such news. :)
    https://www.p2steam.com/category/news/
     
    أعجب بهذه المشاركة Sheff
  3. flying scotsman123

    flying scotsman123 Resident of Nat Pres

    إنضم إلينا في:
    ‏9 سبتمبر 2013
    المشاركات:
    10,915
    عدد المعجبين:
    19,674
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cheltenham
    Heritage Railway Volunteer:
    Yes I am an active volunteer
    I don't think this has been "the thread" for the P2 since it was formally announced? Sure there's another one somewhere with something a bit more up to date.
     
  4. Groks212

    Groks212 Well-Known Member

    إنضم إلينا في:
    ‏5 إبريل 2009
    المشاركات:
    1,235
    عدد المعجبين:
    1,177
    مكان الإقامة:
    Nottingham
    أعجب بهذه المشاركة mdewell
  5. 30854

    30854 Resident of Nat Pres

    إنضم إلينا في:
    ‏8 مارس 2017
    المشاركات:
    12,172
    عدد المعجبين:
    11,498
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    Retired
    مكان الإقامة:
    Brighton&Hove
    Heritage Railway Volunteer:
    No I do not currently volunteer
    Thread merge time? :confused:
     
    osprey و S.A.C. Martin معجبون بهذا.

مشاركة هذه الصفحة